Returnarea produselor
Pentru firma noastră, satisfacția Dvs. este cel mai important lucru, iar din acest motiv produsele noastre sunt realizate cu foarte mare atenție la calitate și performanță, pe lângă respectarea standardelor.
Cu toate acestea, dacă nu sunteți mulțumit de achiziția Dvs., nu vă faceți griji: în cazul în care nu sunteţi mulţumit de produsul achiziţionat, îl puteţi returna în termen de 14 zile calendaristice.
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
- Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art.14, punctul 2)
- Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14, punctul 3)
Costurile de retur sunt suportate de către vânzător dacă:
- Produsul nu este conform specificațiilor din oferta vânzătorului
- Produsul nu este conform specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului
Renunţarea la cumpărare în termen de 14 zile este valabilă doar pentru produsele livrate prin curier. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu, nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat GLS / DPD Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu etichetele intacte şi cu documentele care l-au însoţit). În cazul în care aţi achiziţionat mai multe produse de acelaşi fel, nu puteţi returna decât un singur produs desigilat, iar restul trebuie să fie sigilate. Produsele returnate trebuie să fie însoţite de o copie a facturii de achiziţie.
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ciobiri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).
Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
Litigiile apărute între utilizatorii acestui site şi Faboltray SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.
Dacă vă încadrați în termenii și condițiile de mai sus și doriți returnarea produsului vă rugăm să urmați procedura prezentatămai jos.
- Se informeaza vânzătorul în scris prin email faboltray@gmail.com sau telefonic +40 722 360 831 despre retur și se va cădea de comun acord cu privire la modalitatea de expediere.
- Se completează Formularul de retur – click aici pentru a descărca
- Clientul va ambala produsele în așa fel încât să nu sufere deteriorări pe timpul transportului, va adăuga în colet copie după factură.
- Vânzătorul va primi coletul, va analiza marfa returnată și va informa clientul dacă marfa corespunde termenilor și condițiilor de retur.
- Vânzătorul va returna suma plătită de client (mai puțin costuri legate de transport) în maxim 14 zile, în contul specificat de client.